To know me as hardly golden

så idag är jag  inte på så bra humör, är en aning irriterad eller till och med lite arg! no need to ask why, jag bara är.
sitter här o lyssnar på band of horses - the funeral, det hjälper alltid! & no ones gonna love you är oxå så härlig.
det är just sånna låtar som man inte lessnar på, eller åt minstone inte jag iaf.

så hur har min dag sett ut idag? hm, nå mest som legat i soffan o kolla på tv & till eran information så kom det ingenting värt att se men orkade inte stiga upp därifrån för låg där så skönt under filten, känner mig nämnligen lite småsjuk fortfarande faktiskt, kanske blivit smittad igen? alla andra verkar ju sjuka så måst ju vara något sånt.

men nu ska jag lägga mig i sängen o kolla ett avsnitt av kyle xy o vänta att linda ska vakna, dock får jag säkert väcka henne några gånger o det innebär att hon ska sura några gånger åt mig oxå! haha. men iaf, annars får jag våldgästa! fall hon inte har något annat för sig så. jaja skit samma, nu gå! hejdå



It's looking like a limb torn off
Or altogether just taken apart
We're reeling through an endless fall
We are the ever-living ghost of what once was

But no
one is ever gonna love you more than I do
No one's gonna love you more than I do

And anything to make you smile
It is my better side of you to admire
But they should never take so long
Just to be over then back to another one

But no one is ever gonna love you more than I do
No one's gonna
love you more than I do


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0