tidig söndag morgon

längesen jag bloggade sist, eller ja för några dagar sen.
såå ihelg har jag inte gjort så mycket, igår vart jag med andreas! vi vart ute osådär o sen på kvällen kollade vi film o sen somnade vi båda rätt tidigt, kring halv 11 tiden så.

idag for jag direkt jag vaknade till kalix med mamma,pappa & julle.
vart på typ chili eller vad det nu heter, deras vero moda ska det väl vara.
nå iaf sådär köpte mamma nya jeans & en jacka till mig o till syrran jeans oxå, sen nått linne & ett bälte.
sen vart dem o beställde nå nytt köksbord & stolar till stugan! det var väl allt vi gjorde dära.
vart helt värt att åka med iaf..

senare ikväll har jag varit hos linda o kolla film osådär & vart med andreas som just nu är ute, sitter nämligen o väntar att han ska komma hit men han verkar sega en aning! ids inte gå o lägga mig för julle & henkka lär komma hem snart så dem låser garanterat dörren så då måste jag ändå vakna o gå o låsa upp den så lika jag väntar vaken ist..borde kanske lägga mig i sängen o kolla tv för börjar få ont i ryggen av att sitta här för hunnit sitta här ett bra tag, sen före 12 tiden då jag kom hem. hunnit kolla 3 avsnitt av kyle xy iaf & nu sitter ja o väntar på ett till men verkar ta sån tid det med.

nåja, ska gå ner o kika fall det finns något gott att äta sen kolla tv! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0