söndag

nu har jag inte bloggat alls under hela helgen, vart en aning lat. i fredags vart jag ute osåå,. va inte så lyckad kväll haha. nåja, igår vart jag bara hemma, sen ute med andreas en sväng till kicke osådär.. sen somnade vi båda redan vid 9 tiden.

idag vaknade jag 10, steg upp o gjorde frukost med julia. vi gjorde amerikanska plättar, dem va skit goda, jävligt fettiga osådär men goda vart dem! :D sen matade jag älskling med dem när han vaknade.
sen har vi bara myst osv.. rätt bra att jag vaknade tidigt idag för imorgon måst jag ju stiga upp redan före 6 så jag hinner fixa mig innan bussen kommer o hämtar från station redan 06.35 så.

nåja, nu orkar jag int skriva mer! uppdaterar säkert senare.

våra såg inte riktigt ut såhär men liknande ;)
image48

Kommentarer
Postat av: jääny

haha jadu frida, "sen har vi bara myst osv.." nog vet jag vad mysa innebär för din del ;)

2008-02-18 @ 12:52:58
URL: http://jeenyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0