sjukis

japp, det är exakt vad jag är eller ja, börjar bli iaf! har sjukt ont i halsen & kroppen osv... jobbigt som fan!!
nåja, idag har jag inte varit till skolan, orkade faktiskt inte! får gå o sjukanmäla mig imon eller något för får inte skola nåmer iaf.. men dem sa ingenting om att vara sjuk? ja, så sen vart jag med ansa & björnen ute på en promenad runt i industri, sen gick vi till körskolan för att jag skulle göra syntestet så jag kan börja övningsköra.
det gick iaf bra o de tog inte alls länge o göra det. sen for vi till torneå o käkade på dedär stället mittemot tasty fast food.. de va gottgott iaf!

sen for jag hem med min man, vi sooov typ kanske 2 timmar eller något.. vaknade iaf 17.00!
gick ner o käka o sen satt mig här.........skulle egentligen gå med linda på promenad men orkar fan inte, har sån jävla träningsvärk o sjuk o allt så orkar inte röra mig en meter nåmer idag! nåja, nu gå o kolla tv eller nå sånt.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0