rekord!

såååhär mycket har jag aldrig bloggat. tredje bloggen för idag redan, dock har jag inte skrivit så mycket! endast allt meningslöst, exakt som demhär frågorna jag tänker svara på här näst. sanningen är den att jag inte har något bättre för mig, eller känner inte för att göra något annat än dumma mig här framför datorn! det var längesen jag suttit här såhär mycket måste jag påpeka dessutom.
nu ska jag svara på lite frågor som jag skrev innan, sedan ska jag försöka dra med linda på en promenad fall det inte är för kallt ute!


Ta fram din mobil

Vem ringde du senast?
Linda, igårkväll!

Vem ringde dig senast?
Lauri ringde mig för ett tag sen faktiskt, ett tag sen sist.

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
Gina : Va ? haha puss ;)

Av vem fick du ditt 12:e mottagna sms?
Gina

Vad står det i ditt 6:e mottagna sms?
14/2 är det alla hjärtans dag! då skickar du gratis
MMS hela dan (skickade från sverige)
Ladda ner MMS-inställningar nu:
skicka SMS med START til 4433 / halebop

Vad står det i ditt 10:e skrivna sms?
Nej, men jag tänkte komma o hämta, är ute så :)

Vad står det i ditt senast skrivna sms?
haha okej ;)

Har du några utkast?
nopes

Vad är ditt rekord på snake?
haha, jag har inte ens snake på telefonen & aldrig vart någon
 "snake-spelare" så gissar på det sämsta?

Har du privat nr just nu?
nejdå.

Hur många låtar har du på din mobil?
57 + dem som redan finns på telefonen förståss

Vad har du för bakgrundsbild?
en bild på min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0