personbeskrivning!

viilken dag! helt chill på samhälls lektionen iaf, vi satt typ bara o lyssnade när linda berättade om sin resa till USA! rätt spännande att höra iaf enligt mig. fick fråga mina dumma frågor iaf, typ överlycklig! haha. nåja, sen har jag inte gjort så mycket annat än varit med min hani & sen vart hos linda o svammla en stund! sen ha ja ju sjuka mig.... har fått feber o allt, jobbigt värre.. dagens höjdpunkt var iaf att jag fick åka lite skoter med jenny, kul som fan för har inte åkt/kört på skit länge. men ska fara o köra imon fall pappa har fixat osåå. men nu ska jag gå o mysa & kolla film med min älsling! han ligger där o klagar att jag hackar på tangentern..


jess, koppsade hit en gammal personbeskrivning om linda jag skrev förra året! tycker faktiskt den va rätt bra, kanske inte den längsta men det är ju ändå jag som skrivit så man borde ju ha förstående tycker man ju.


Nu ska jag beskriva min bästa kompis. Hon har långt och väldigt självlockigt hår i någon rödbrun nyans, hennes ansiktsform är hjärtformat med stora ögon, små läppar och baby len hud, och världens finaste leende har hon också.

Oftast är ansiktet täckt med lagom mycket smink, vilket inte behövs, hon är väldigt vacker utan också.

Hon är blåögd och ca 175 cm lång och hon använder gärna svarta kläder och mycket smycken i olika färger och former.

Skola går hon i Luleå, mode och design linjen, som hon är mycket intresserad av. I skolan är väl inte arbetsförmågan allt för bra, lite små slarvig med läxor men hon älskar att sy och designa kläder så det är hon väldigt duktig på, och när hon blir stor drömmer hon om att bli en känd designer. Hon tycker också väldigt mycket om allt från smink till handväskor.

På fritiden är hon gärna med kompisar och sitter framför datorn, kollar film, festar och så mycket mer. Framför datorn sitter hon alldeles för mycket, hon är nattmänniska så eftersom dem flesta människorna sover om nätterna så sitter hon framför datorn och går o lägger sig på morgonen när alla andra ska vakna.

Hon lyssnar på en hel del musik också, det är mest rock/punk stil och ibland lugn musik, beror helt på vilket humör hon är på, och när det gäller filmer så tycker hon om action,skräck och komedi.

Men vad jag älskar mest är hennes personlighet för den är så härlig, finns ingen som har så fin personlighet som hon.

Hon är rolig, snäll, positiv, varmhjärtad, rätt lugn av sig och lätt att prata med. Om du träffade denna människa skulle du vara förälskad från första stund.


Frida HR 1

måste bara lägga in denhär bilden för att den är så sexig!! haha.. gissa vilka det är? image17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0