onsdag

så idag har jag varit till skolan, som vanligt då! börjar känna mig riktigt duktig, var till jonaz o kollade hur mycket frånvaro jag hade o det var endast 25,9! rätt bra tycker jag själv, innan hade jag rätt mycket, minns inte hur mycket men måste iaf ha 3-4 vita veckor så jag får studiet & det första ja gjorde var att skolka från sista lektionen men det var ändå idrott o ja orkade verkligen inte gå.. så for hem o myste med min älskling tills klockan blev 2 & då for jag till skolan o mötte linda, vi for ut på stan en sväng, vart o kolla lite kläder till linda! hon köpte ett par jeans, skit snygga faktiskt, hon gjorde ett bra köp iaf!

sen jag kom hem så har jag inte gjort mycket annat än legat i soffan o kolla tv osv.. ska nog snart ringa linda o kolla fall hon är sugen på att koka kaffe så drar jag dit en sväng fall ja orkar, känner mig sjukt trött & fryser helt otroligt mycket.

nåja, nu orkar jag inte skriva nåmera, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0