hm

idaaag försov jag mig lite, eller det gjorde vi båda två faktiskt! tänkte först att jag skulle sjukanmäla mig men sen ansa tyckte jag kunde komma till skolan & ja hade väl ändå inge bättre för mig så for dit till andra lektionen 11.10, men före det så hann jag faktiskt baka muffins, vet inte vad jag fick för ryck o börja baka så tidigt på morgonen?
men iaf, så ansa kom o käkade muffins med mig o sen gick vi tillbaka till skolan.

på samhälls så satt vi o snackade något till en början, sen skulle vi räkna ut hur mycket pengar det går åt för våran familj per månad, alltså endast mat,kläder,boende osv.. inga extra saker sådär, inte ens bil? men enligt tabellen skulle det gå 14 090 kr i månaden för våran familj, men det kan ju inte stämma? haha. & det är typ åt allt nästan.

nåja, sen hade vi idrott! vi gjorde någon styrketräningsbana eller va det nu var, inte säker. men iaf så jag var väldigt lat! sen spelade vi innebandy o de va inte alls kul, aldrig riktigt diggat det så va stod väl mest dära bara, kanske gjorde lite när bollen kom i närheten men de va inte så mycket. var ju rädd att någon skulle slå mig med klubban i skallen ju! sen spelade vi basket, det var väl rätt kul iofs. var väldigt längesen jag spelade sist, halva klassen satt på bänken o ja latade mig en hel del dära oxå, har sååå dålig kondis så orkar inte nåmera, förut skulle jag väl varit lite mer aktiv iaf, saknar att spela basket ibland...

nu sitter jag här & väntar att pappa ska göra mat så jag kan käka, är så hungrig! sen ska jag kolla nya one tree hill avsnittet o  vänta på leppe, hoppas han kommer snaaart!! inte sett han sen han rusade iväg på morgonen till kalix.
nu har jag skrivit rätt mycket så de får räcka för idag.  

bjuder på en bild från bulgarien för 3 år sen typ? endast för att jag villll utomlands!! längtar till
sommaren då det blir att åka någonstans.

image16


Kommentarer
Postat av: jäänyLinda

ser precis ut som julle som sitter där :P

2008-02-06 @ 18:42:15
URL: http://liindae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0