hälsodag

var det idag i skolan, vart i skolan 07.00 tre dagar i rad nu! är fan helt slut ju.
idag gjorde vi frukost till alla på t-skolan, vart väl helt lyckat ändå, dock gjorde vi inte så mycket för kockarna skötte det mesta. jag,lilli & ansa blandade saften/juicen o sen käkade vi oxå såklart, det var väl allt typ?
känns lite meningslöst nu att man inte stannade hemma och sov, fast det får jag ju inte göra, annars blir det  inge studie för min del, OCH det behöver jag verkligen nu när alla fyller år osåå, lov snart oxå.

nåja, igår var de rätt småroligt i skolan ändå, jag & ansa dummade oss lite oxå!
vi skulle hämta från andra huset en vagn med kaffekoppar osv, när vi var påväg tillbaka så orkade vi inte bära vagnen i massa trappor så vi tänkte gå ute vägen, men sen märkte vi att det inte gick att gå dära för dem hade typ grävt upp vägen. sååå vi tog en lite annan väg, mitt på vägen där bilarna körde förbi, dessutom vart det utanför skolans område o vagnen lät som fan när vi körde med den på gruset.. haha, vart lite småpinigt när folk kollade på oss.

senare på kvällen vart jag med min hani o sen ett tag med kalle & kicke oxå.
skulle egentligen vara förbi hos linda en sväng men vart så slut så jag orkade inte, förlåt! får komma förbi idag om ja orkar, kanske vilar nu en stund så jag orkar göra något ikväll! somnade redan halv nio tiden igårkväll. hann endast kolla tv en liten stund när vi kom hit o sen däcka vi båda två, tror jag iaf? ja gjorde då det.
skönt att vi bara har två lektioner imon o sen på fredag en o sen heeelg, härligt!

ska lägga upp några bilder från skolan igår på våran bar i torneå osv.
gina med sin disk oxå!




lilli & ansa på hälsodag på t-skolan
& sen en bild på min arm, sussi ritade! fint va?




nu ska jag gå o underhålla mig själv på något sätt, kanske baka? jag vet, jag skriver i varje inlägg att jag ska baka men till eran information så orkar ja nästan aldrig göra det, orkar endast tänka tanken! ska nog göra blåbärsmuffins, lilli tyckte iaf jag skulle göra det ;p haha. nåja, fåse vad ja gör.. kanske till & med går o vilar? ska iaf vänta på att min hani kommer från kalix.

a <3 you've occupied the center of my universe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0