alla hjärtans dag

det är det idag javisst, dock ingen speciell dag! tänkte att jag skulle vara med min pojkvän idag men han verkar ju så upptagen som vanligt så får väl vara extra kärleksfull med linda ist.. bara hon inte har nå andra planer.

igår vart jag iaf med linda rätt länge, vi bakade kladdkaka eller det var mer jag som skötte bakandet, haha.
sen kollade vi i lindas bok från när hon var liten, hennes första år så att säga. fanns en del roliga saker dära, haha! hon vart iaf jätte söt på alla bilder, spec då hon va ca 1 dag eller nå sånt. det var nog de roligaste faktiskt.
dock visste ja ju redan hur hon såg ut när hon va liten, kännt henne sen dagis typ? blir väl nå sånt! lääänge iaf.
 sen senare på kvällen vart jag med min älskling.. hann inte va social så länge för båda somnade, vart en låång dag igår!

nåja, har bakat kladdkaka just så ska väl gå ner o hämta lite. iigeen? i know! ja älskar allt med choklad. helt tokig, vart ju så gott igår så blev så sugen nu oxå! ja o sen ha ja kollat nya one thee hill, de va skitbra som alltid.. vill att de ska komma mer serieavsnitt ut nu ju.
nu gå, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0