21.02.08

bläää, vilken värdelös dag! inte fått något vettigt gjort idag alls & det kommer jag knappast få gjort heller..känner jag endast för att ta det lungt, kolla film o göra som sagt, inge vettigt! skulle egentligen börja göra lite svenska läxor men orkar inte, ska ju skriva novell & har ingen fantasi idag alls, skulle bara bli helt fel allt så jag skiter i det.. får göra någon annan dag! 
föresten så har jag vart social med min lillasyster typ flera timmar, hon är rätt rolig! vissa säger att vi är lika utseende mässigt men hon är rena motsatsen till min personlighet.
 
jes, imon har jag endast en lektion sen helg, passar mig perfekt nu! vill verkligen göra något kul, något som man inte gör dagligen, kanske bowla eller något! åka någonstans?
pratade med pappa om han kunde boka hotellrum på eden till mig & andreas typ när jag har lov, den helgen eller kanske när han fyller år, är ju inte så länge kvar till det. fåse hur det blir.

mjaaaa, o nu hejdå!

kate voegele - no good
I never feared the unexpected
'Till I found myself in this peculiar place
Unaware of where I was headed
Turns out it was your footsteps I had chased


Kommentarer
Postat av: Mia

ååh bowla skulle vara roligt!:)

2008-02-22 @ 14:34:56
URL: http://myyaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0