18 feb

jes, det är den dagen jag har namnsdag, det betyder att idag har jag namnsdag. inte en enda som kommit ihåg mig heller, tack antar jag? haha

nåja, idag har jag varit i skolan.. hade vääldigt svårt att stiga upp så tidigt men lyckades till slut.
så sprungit runt i skolan o vart väldigt duktig tycker jag dessutom, sen har jag ju inte gjort annat än vart på hemligt uppdrag med gina, sen hem! så nu sitter ja hära o tråkar.
funderar på att baka något, men vad? vill göra något annat än kladdkaka & muffins som ja gör så ofta, dock något som inte tar sån tid, fåse hur jag gör.

nu ska jag gå o kolla tv eller något liknande, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag kom faktist ihåg din namnsdag hela tiden ju ;o vad tror du egentligen om din dear honey? ;D

2008-02-19 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0