11.02.08

blää, är helt slut! vill bara sova....har vaknat 05.55 och vart i skolan i torneå redan 06.50 typ och så kommer det vara från och med nu varje måndag & tisdag ändå till v16 då praktien börjar. vart tungt jobbig dag iaf, serverat massa osv.. sprungit runt en hel del, är väl rätt bra för kondisen om inte annat? efter skolan så har jag inte gjort mycket alls, bara suttit hära. vilade en stund oxå, sen ut o promenera med ansa och robban (ansas hund). vi gick inte så långt idag ändå för det var så kallt, runt i industri iaf.. alltid skönt med lite motion faktiskt.

nu sitter jag här o funderar fall jag ska ta sista biten av kladdkakan jag köpte igår o sen lägga mig i sängen o kolla på kyle xy, känns som en väldigt bra ide! dock kommer jag somna så fort jag lägger mig dära, kanske inte dags att sova ännu fast jag ska vakna så tidigt, får hålla mig vaken nån timme till iaf, kommer iaf sova som en gris! i love to sleep.

sånna här kläder har vi på oss i skolan föresten! ansa & natta fick leka fotomodeller idag..




No matter how you treat him, the man will never be satisfied!
no matter how it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0